REGULAMIN 

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG § 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług w gabinecie, w tym warunki umawiania, rezerwacji, zmiany oraz odwoływania terminów wizyt, dokonywanych osobiście, telefonicznie oraz za pośrednictwem strony internetowej. Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie w gabinecie. Warunkiem skorzystania z usług rezerwacji wizyty jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia dokonanie rezerwacji. Wizyty terapeutyczne odbywają się osobiście, w terminie i miejscu wskazanym podczas rezerwacji. § 2. DEFINICJE Cennik – aktualny wykaz cen usług, dostępny w gabinecie oraz na stronie internetowej. Pacjent – osoba fizyczna korzystająca z usług świadczonych przez Usługodawcę. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady świadczenia usług. Strona internetowa – strona Usługodawcy służąca do rezerwacji wizyt. Usługa – usługa polegająca na umożliwieniu rezerwacji terminu wizyty. Usługodawca – Jędrzej Ciastek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Jędrzej Ciastek Osteopatia i Rehabilitacja, ul. Kazimierza Wielkiego 7, 34-143 Lanckorona, NIP 5512667804, REGON 529527479, adres e-mail: fizjoterapiaciastek@gmail.com, tel.: (numer telefonu do uzupełnienia). § 3. UMAWIANIE WIZYT I PŁATNOŚCI Rezerwacji wizyty można dokonać: a) online – za pośrednictwem harmonogramu na stronie internetowej, b) telefonicznie, c) osobiście w gabinecie. Pacjent rezerwujący pierwszą wizytę zobowiązany jest do: a) podania imienia i nazwiska oraz numeru telefonu lub adresu e-mail Dane do przelewu przesyłane są Pacjentowi drogą mailową lub SMS. Płatność za kolejne wizyty dokonywana jest w dniu wizyty przed jej rozpoczęciem. Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne z oświadczeniem o ich prawdziwości oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych. § 4. ODWOŁANIE I ZMIANA TERMINU WIZYTY Odwołanie lub zmiana terminu wizyty możliwe są najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem wizyty. Wizyty zaplanowane na poniedziałek należy odwołać lub potwierdzić w piątek poprzedzający wizytę w godzinach pracy gabinetu. Odwołanie wizyty w wymaganym terminie uprawnia Pacjenta do: a) zmiany terminu wizyty lub b) zwrotu uiszczonej przedpłaty. Odwołanie wizyty w dniu jej planowanego odbycia skutkuje obowiązkiem zapłaty za wizytę. Odwołanie wizyty możliwe jest wyłącznie telefonicznie lub mailowo. Spóźnienie Pacjenta skutkuje skróceniem wizyty o czas spóźnienia bez zmiany ceny. Spóźnienie przekraczające połowę czasu wizyty może skutkować jej anulowaniem bez zwrotu opłaty. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty najpóźniej na godzinę przed jej terminem, proponując nowy termin lub zwrot środków jeśli zostały przedpłacone. § 5. PAKIETY Pakiety dostępne są po odbyciu pierwszej wizyty, ustalane indywidualnie w gabinecie lub miejscu wezwania. § 6. REKLAMACJE I ZWROTY Reklamacje można składać osobiście, pisemnie lub mailowo. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych. Zwrot środków wymaga złożenia wniosku. Zwrot środków następuje w terminie 14 dni od złożenia wniosku. § 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Spory będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie. W przypadku braku porozumienia właściwym sądem jest sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. Regulamin obowiązuje od dnia 21.12.2025 r.

Klauzula informacyjna na temat przetwarzania danych osobowych

na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 RODO

Zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), Jędrzej Ciastek Osteopatia i Rehabilitacja informuje, że przetwarza Państwa dane osobowe.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych dostępne są u administratora danych po skontaktowaniu się z nim.

Administrator danych osobowych

Jędrzej Ciastek

Dane adresowe i identyfikacyjne administratora danych

Jędrzej Ciastek Osteopatia i Rehabilitacjaul. Kazimierza Wielkiego 734-143 LanckoronaNIP: 5512667804REGON: 529527479

Numer telefonu / adres e-mail:(790338233) / fizjoterapiaciastek@gmail.com

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych

I. Podejmowanie działań na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody – podstawa prawna:art. 6 ust. 1 lit. a RODO, np. przetwarzanie danych w celach marketingowych, handlowych, statystycznych, promocyjnych, udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie, przetwarzanie danych na podstawie innych zgód.

II. Realizacja usługi / umowy – podstawa prawna:art. 6 ust. 1 lit. b RODO, np.: realizacja świadczeń i terapii, realizacja oraz rozliczanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych, obsługa zgłoszeń, reklamacji, skarg i innych roszczeń.

III. Wypełnianie obowiązku ciążącego na administratorze danych – podstawa prawna:art. 6 ust. 1 lit. c RODO, np. wystawianie dokumentów (faktura, paragon), realizacja obowiązków podatkowych, rachunkowych i innych obowiązków prawnych.

IV. Realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych – podstawa prawna:art. 6 ust. 1 lit. f RODO, np. marketing bezpośredni własnych usług, podtrzymywanie relacji z klientem, dochodzenie należności i roszczeń, archiwizacja danych.

V. Przetwarzanie danych szczególnego rodzaju na podstawie zgody – podstawa prawna:art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w szczególności dobrowolne przekazanie informacji niezbędnych do świadczenia usługi lub terapii.

VI. Przetwarzanie danych w celu udzielania świadczeń zdrowotnych – podstawa prawna:art. 9 ust. 2 lit. h RODO, w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:

  • ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,

  • ustawą z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia,

  • ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,

  • ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.

2. Odbiorcy danych

Dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia, w szczególności:

  • osobom upoważnionym przez pacjenta do uzyskiwania dokumentacji medycznej,

  • Narodowemu Funduszowi Zdrowia (jeśli dotyczy),

  • innym podmiotom udzielającym świadczeń zdrowotnych – w celu zapewnienia ciągłości leczenia,

  • Państwowej Inspekcji Sanitarnej,

  • dostawcom systemów informatycznych i usług IT,

  • kancelariom prawnym, biurom rachunkowym i podatkowym,

  • podmiotom świadczącym usługi archiwizacji dokumentacji medycznej,

  • innym podmiotom uprawnionym na podstawie art. 26 ustawy o prawach pacjenta.

3. Czas przetwarzania danych

Dokumentacja medyczna przechowywana jest zgodnie z art. 29 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, co do zasady przez 20 lat, z wyjątkami przewidzianymi w przepisach szczególnych (30 lat, 10 lat, 5 lat, 2 lata, 22 lata – zgodnie z ustawą).

4. Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługuje Państwu prawo do:

  • dostępu do danych (art. 15 RODO),

  • sprostowania danych (art. 16 RODO),

  • usunięcia danych (art. 17 RODO),

  • ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),

  • przenoszenia danych (art. 20 RODO),

  • wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO),

  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO).

5. Pozostałe informacje

  • Dane nie są przekazywane do państw trzecich.

  • Dane nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

6. Sposoby ochrony danych osobowych

  • Dane przetwarzane są zgodnie z wdrożonymi procedurami bezpieczeństwa.

  • Dostęp do danych mają wyłącznie osoby upoważnione.

  • Systemy informatyczne zabezpieczone są hasłami, oprogramowaniem antywirusowym oraz zaporą sieciową (firewall).